Varmevejledning

Vælg din måltidsbox

VIGTIG:

På baggrund af jeres tilbagemeldinger, så er vi glade for at kunne annoncere, at vi fra næste uge begynder at leverer om søndagen i stedet for om mandagen.

Det vil sige, at den levering du skulle have haft mandag d. 24. februar, vil komme søndag d. 23. februar i stedet for imellem kl. 09.00-21.00.

Det vil foregå sådan, at du om lørdagen modtager en SMS med det tidsinterval, som du kan forvente at pakken kommer indenfor. Du behøver dog ikke at være hjemme ved leveringen, da fragtmanden som førhen blot vil stille den hvor det står oplyst i din leveringsnote, – eller hvis du bor i en aflåst opgang, forsøge at ringe på hos dine naboer, hvis du ikke er hjemme. Hvis han heller ikke kan komme ind ved hjælp af dine naboer, vil han ringe til dit telefonnummer, for at aftale nærmere omkring hvor han må stille Boxen.

 

Mandag: 

Græsk hakkebøf med hjemmelavet tzatziki, fladbrød og tomatsalat med mozzarella kugler

Skyl og del kartoflerne i halve, kom dem i et fad og drys lidt salt på dem. Dryp lidt olie derpå og bag dem i ovnen ved 180 °C i ca. 30 minutter. Varm hakkebøffen i ovnen ved 180 °C i ca. 15-20 minutter. Skyl og skær tomaten i tern og vend den sammen med oliven, løg og ost. Fladbrødet varmes i ovnen i ca. 1-2 minutter. Nyd den kolde tzatziki til retten.

Tirsdag: 

Cremet svampesuppe med sprød kalkunbacon, kapers og karse-topping

Suppen varmes forsigtigt i en gryde imens du rører rundt. Brød og fyld varmes i ovnen ved 180 °C i ca. 5 minutter. Nyd suppen imens den er rygende varm.

Onsdag: 

Friskbagte pitabrød med kyllingestrimler, grøntsager, salat og hvidløgsdressing

Varm lidt fedtstof på en pande og rist kyllingen ved høj varme, indtil den er sprød. Skær agurk og tomater i mindre stykker. Varm brødene i ovnen ved 180 °C i ca. 3-4 minutter. Byg din pitabrød med salat, agurk, tomat, syltede rødløg, hvidløgsdressing og kyllingen.

Torsdag: 

Marineret kotelet med bagte rodfrugter, sauce verde samt perlebygsalat

Find et fad frem, kom rodfrugterne i og dryp med et par dråber olie og krydder med salt og peber. Bag dem derefter i ovnen ved 180 °C i ca. 20-25 minutter. Skyl perlebyggen og kog dem i letsaltet vand i ca. 25 minutter. Koteletten varmes i ovnen i ca. 15 minutter. Når perlebyggen er færdig, drænes den for vand og vendes sammen med grønsagsblandingen. Nyd retten med den kolde sauce.

(Har du fravalgt svinekød er dette erstattet med oksesteak, brun den af på en pande i ca. 3-4 minutter på hver side.)

 

Tjekliste – din MåltidsBox skal indeholde flg.:

Mandag: Hakkebøf – tzatziki – fladbrød – tomater – fyld t. salat – kartofler

Tirsdag: Suppe – fyld – brød

Onsdag: Pitabrød – kylling – tomater – agurk – dressing – salat – rødløg

Torsdag: Kotelet – rodfrugter – dressing – perlebyg – grøntsager

 

Opvarmning:
Folien skal altid fjernes med mindre andet er beskrevet. Vi anbefaler altid at varme maden op til minimum 75 grader.

Alle sorte bakker kan tåle at komme i en forvarmet ovn på 200 °C varmluft. Alle gennemsigtige bøtter med salater og saucer kan ikke tåle varme.

Holdbarhed:

Retternes holdbarhed er dagen som er påført hvert produkt, som også stemmer overens med måltidsplanen.

VIGTIG:

På baggrund af jeres tilbagemeldinger, så er vi glade for at kunne annoncere, at vi fra næste uge begynder at leverer om søndagen i stedet for om mandagen.

Det vil sige, at den levering du skulle have haft mandag d. 24. februar, vil komme søndag d. 23. februar i stedet for imellem kl. 09.00-21.00.

Det vil foregå sådan, at du om lørdagen modtager en SMS med det tidsinterval, som du kan forvente at pakken kommer indenfor. Du behøver dog ikke at være hjemme ved leveringen, da fragtmanden som førhen blot vil stille den hvor det står oplyst i din leveringsnote, – eller hvis du bor i en aflåst opgang, forsøge at ringe på hos dine naboer, hvis du ikke er hjemme. Hvis han heller ikke kan komme ind ved hjælp af dine naboer, vil han ringe til dit telefonnummer, for at aftale nærmere omkring hvor han må stille Boxen.

 

Mandag: 

Græsk vegansk hakkebøf med hjemmelavet tzatziki, fladbrød og tomatsalat med græske oliven

Skyl og del kartoflerne i halve, kom dem i et fad og drys lidt salt på dem. Dryp lidt olie derpå og bag dem i ovnen ved 180 °C i ca. 30 minutter. Varm bøffen i ovnen ved 180 °C i ca. 15 minutter. Skyl og skær tomaten i tern og vend den sammen med oliven, løg og ost. Fladbrødet varmes i ovnen i ca. 1-2 minutter. Nyd den kolde tzatziki til retten.

Tirsdag: 

Cremet svampesuppe med marineret pipfri, kapers og karse-topping

Suppen varmes forsigtigt i en gryde imens du rører rundt. Brød og fyld varmes i ovnen ved 180 °C i ca. 5 minutter. Nyd suppen imens den er rygende varm.

Onsdag: 

Friskbagte pitabrød med falaffelkugler, grøntsager, salat og hvidløgsdressing

Varm lidt fedtstof på en pande og rist falaffelkuglerne ved høj varme, indtil den er sprød. Skær agurk og tomater i mindre stykker. Varm brødene i ovnen ved 180 °C i ca. 3-4 minutter. Byg din pitabrød med salat, agurk, tomat, syltede rødløg, hvidløgsdressing og falaffel.

Torsdag: 

Linse terrine med bagte rodfrugter, sauce verde samt perlebygsalat

Find et fad frem, kom rodfrugterne i og dryp med et par dråber olie og krydder med salt og peber. Bag dem derefter i ovnen ved 180 °C i ca. 20-25 minutter. Skyl perlebyggen og kog dem i letsaltet vand i ca. 25 minutter. Linse terrinen varmes i ovnen i ca. 15 minutter. Når perlebyggen er færdig, drænes den for vand og vendes sammen med grønsagsblandingen. Nyd retten med den kolde sauce.

 

Tjekliste – din MåltidsBox skal indeholde flg.:

 

Mandag: Hakkebøf (vegansk) – tzatziki – fladbrød – tomater – fyld t. salat – kartofler

Tirsdag: Suppe – fyld – brød

Onsdag: Pitabrød – falafel – tomater – agurk – dressing – salat – rødløg

Torsdag: Linse terrine – rodfrugter – dressing – perlebyg – grøntsager

 

Opvarmning:
Folien skal altid fjernes med mindre andet er beskrevet. Vi anbefaler altid at varme maden op til minimum 75 grader.

Alle sorte bakker kan tåle at komme i en forvarmet ovn på 200 °C varmluft. Alle gennemsigtige bøtter med salater og saucer kan ikke tåle varme.

Holdbarhed:

Retternes holdbarhed er dagen som er påført hvert produkt, som også stemmer overens med måltidsplanen.

VIGTIG:

På baggrund af jeres tilbagemeldinger, så er vi glade for at kunne annoncere, at vi fra næste uge begynder at leverer om søndagen i stedet for om mandagen.

Det vil sige, at den levering du skulle have haft mandag d. 24. februar, vil komme søndag d. 23. februar i stedet for imellem kl. 09.00-21.00.

Det vil foregå sådan, at du om lørdagen modtager en SMS med det tidsinterval, som du kan forvente at pakken kommer indenfor. Du behøver dog ikke at være hjemme ved leveringen, da fragtmanden som førhen blot vil stille den hvor det står oplyst i din leveringsnote, – eller hvis du bor i en aflåst opgang, forsøge at ringe på hos dine naboer, hvis du ikke er hjemme. Hvis han heller ikke kan komme ind ved hjælp af dine naboer, vil han ringe til dit telefonnummer, for at aftale nærmere omkring hvor han må stille Boxen.

 

Mandag: 

Græsk hakkebøf med hjemmelavet tzatziki, fladbrød og tomatsalat med mozzarella kugler

Skyl og del kartoflerne i halve, kom dem i et fad og drys lidt salt på dem. Dryp lidt olie derpå og bag dem i ovnen ved 180 °C i ca. 30 minutter. Varm hakkebøffen i ovnen ved 180 °C i ca. 15-20 minutter. Skyl og skær tomaten i tern og vend den sammen med oliven, løg og ost. Fladbrødet varmes i ovnen i ca. 1-2 minutter. Nyd den kolde tzatziki til retten.

Tirsdag: 

Cremet svampesuppe med marineret pipfri, kapers og karse-topping

Suppen varmes forsigtigt i en gryde imens du rører rundt. Brød og fyld varmes i ovnen ved 180 °C i ca. 5 minutter. Nyd suppen imens den er rygende varm.

Onsdag: 

Friskbagte pitabrød med kyllingestrimler, grøntsager, salat og hvidløgsdressing

Varm lidt fedtstof på en pande og rist kyllingen ved høj varme, indtil den er sprød. Skær agurk og tomater i mindre stykker. Varm brødene i ovnen ved 180 °C i ca. 3-4 minutter. Byg din pitabrød med salat, agurk, tomat, syltede rødløg, hvidløgsdressing og kyllingen.

Torsdag: 

Linse terrine med bagte rodfrugter, sauce verde samt perlebygsalat

Find et fad frem, kom rodfrugterne i og dryp med et par dråber olie og krydder med salt og peber. Bag dem derefter i ovnen ved 180 °C i ca. 20-25 minutter. Skyl perlebyggen og kog dem i letsaltet vand i ca. 25 minutter. Linse terrinen varmes i ovnen i ca. 15 minutter. Når perlebyggen er færdig, drænes den for vand og vendes sammen med grønsagsblandingen. Nyd retten med den kolde sauce.

 

Tjekliste – din MåltidsBox skal indeholde flg.:

Mandag: Hakkebøf – tzatziki – fladbrød – tomater – fyld t. salat – kartofler

Tirsdag: Suppe – fyld – brød

Onsdag: Pitabrød – kylling – tomater – agurk – dressing – salat – rødløg

Torsdag: Linse terrine – rodfrugter – dressing – perlebyg – grøntsager

 

Opvarmning:
Folien skal altid fjernes med mindre andet er beskrevet. Vi anbefaler altid at varme maden op til minimum 75 grader.

Alle sorte bakker kan tåle at komme i en forvarmet ovn på 200 °C varmluft. Alle gennemsigtige bøtter med salater og saucer kan ikke tåle varme.

Holdbarhed:

Retternes holdbarhed er dagen som er påført hvert produkt, som også stemmer overens med måltidsplanen.

VIGTIG:

På baggrund af jeres tilbagemeldinger, så er vi glade for at kunne annoncere, at vi fra næste uge begynder at leverer om søndagen i stedet for om mandagen.

Det vil sige, at den levering du skulle have haft mandag d. 24. februar, vil komme søndag d. 23. februar i stedet for imellem kl. 09.00-21.00.

Det vil foregå sådan, at du om lørdagen modtager en SMS med det tidsinterval, som du kan forvente at pakken kommer indenfor. Du behøver dog ikke at være hjemme ved leveringen, da fragtmanden som førhen blot vil stille den hvor det står oplyst i din leveringsnote, – eller hvis du bor i en aflåst opgang, forsøge at ringe på hos dine naboer, hvis du ikke er hjemme. Hvis han heller ikke kan komme ind ved hjælp af dine naboer, vil han ringe til dit telefonnummer, for at aftale nærmere omkring hvor han må stille Boxen.

 

Mandag:

Morgenmad: Blåbær skyr med solsikkekerner (klar til at spise)

Frokost: Tomatsalat med basilikum og ristet kylling (klar til at spise)

Aftensmad: Græsk hakkebøf med hjemmelavet tzatziki, fladbrød og tomatsalat med mozzarella kugler

Skyl og del kartoflerne i halve, kom dem i et fad og drys lidt salt på dem. Dryp lidt olie derpå og bag dem i ovnen ved 180 °C i ca. 30 minutter. Varm hakkebøffen i ovnen ved 180 °C i ca. 15-20 minutter. Skyl og skær tomaten i tern og vend den sammen med oliven, løg og ost. Fladbrødet varmes i ovnen i ca. 1-2 minutter. Nyd den kolde tzatziki til retten.

Tirsdag: 

Morgenmad: Grøntsags smoothie med spinat, banan og lidt ingefær (klar til at spise)

Frokost: Wraps med skinkesalat, agurk og ærter (klar til at spise)

Aftensmad: Cremet svampesuppe med sprød kalkunbacon, kapers og karse-topping

Suppen varmes forsigtigt i en gryde imens du rører rundt. Brød og fyld varmes i ovnen ved 180 °C i ca. 5 minutter. Nyd suppen imens den er rygende varm.

Onsdag:

Morgenmad: Chia grød med hindbær og ristede mandler (klar til at spise)

Frokost: Rødkålsssalat med æbler og kerner dertil pulled chicken (klar til at spise)

Aftensmad: Friskbagte pitabrød med kyllingestrimler, grøntsager, salat og hvidløgsdressing

Varm lidt fedtstof på en pande og rist kyllingen ved høj varme, indtil den er sprød. Skær agurk og tomater i mindre stykker. Varm brødene i ovnen ved 180 °C i ca. 3-4 minutter. Byg din pitabrød med salat, agurk, tomat, syltede rødløg, hvidløgsdressing og kyllingen.

Torsdag:

Morgenmad: Græsk yoghurt med sirup og græskarkerner (klar til at spise)

Frokost: Grov broccolisalat med kikærter og sprødt bacon (klar til at spise)

Aftensmad: Marineret kotelet med bagte rodfrugter, sauce verde samt perlebygsalat

Find et fad frem, kom rodfrugterne i og dryp med et par dråber olie og krydder med salt og peber. Bag dem derefter i ovnen ved 180 °C i ca. 20-25 minutter. Skyl perlebyggen og kog dem i letsaltet vand i ca. 25 minutter. Koteletten varmes i ovnen i ca. 15 minutter. Når perlebyggen er færdig, drænes den for vand og vendes sammen med grønsagsblandingen. Nyd retten med den kolde sauce.

Fredag:

Morgenmad: Grøntsags smoothie med gulerødder, æble og lime (klar til at spise)

Frokost: Blomkålssalat med peanut-dressing og ristet oksepølser (klar til at spise)

Aftensmad: Grøntsagstærte med grønkålssalat

Varm tærten forsigtigt i ovnen ved 180 °C i ca. 20 minutter. Pas på at den ikke bliver for mørk. Nyd grønkålssalaten til retten.

 

Tjekliste – din MåltidsBox skal indeholde flg.:

Mandag: Morgenmad – frokost – Hakkebøf – tzatziki – fladbrød – tomater – fyld t. salat – kartofler

Tirsdag: Morgenmad – frokost – Suppe – fyld – brød

Onsdag: Morgenmad – frokost – Pitabrød – kylling – tomater – agurk – dressing – salat – rødløg

Torsdag: Morgenmad – frokost – Kotelet – rodfrugter – dressing – perlebyg – grøntsager

Fredag: Morgenmad – frokost – Tærte – salat

 

Opvarmning:
Folien skal altid fjernes med mindre andet er beskrevet. Vi anbefaler altid at varme maden op til minimum 75 grader.

Alle sorte bakker kan tåle at komme i en forvarmet ovn på 200 °C varmluft. Alle gennemsigtige bøtter med salater og saucer kan ikke tåle varme.

Holdbarhed:

Retternes holdbarhed er dagen som er påført hvert produkt, som også stemmer overens med måltidsplanen.

Varmevejledning

Vælg din måltidsbox

Hent varmevejledningen som PDF. Print den eller gem på din computer, telefon eller tablet.