Ofte stillede spørgsmål

Hvad får jeg ud af MåltidsBoxen?
  • Du får først og fremmest mere tid i hverdagen til det som du holder af
  • Samtidigt sørger vi for at du altid får varieret mad der passer til sæsonens råvarer
  • Alle vores retter er nøje udvalgt netop til dig
  • Du kan have aftensmaden klar på 10-30 minutter
Hvad indeholder en MåltidsBox?

MåltidsBoxen leverer færdiglavet aftensmad direkte til din hoveddør. Det eneste du skal gøre, er at følge den simple varmevejledning, som du finder her, så har du nemt, sundt og velsmagende aftensmad.

Hvad betyder det, at jeg tilmelder mig et abonnement?

Det betyder helt enkelt at hvis du bestiller din MåltidsBox én gang, så vil vi automatisk levere en kasse hver søndag, uden du skal røre en finger.

Skal flamingokassen retur?

Hvis flamingokassen er tom og ren indeni og udenpå, vil vores fragtmand tage denne med retur igen, når han sætter din friske MåltidsBox. Vi sender den derefter til genanvendelse, og den vil blive brugt til isolering i huse. Du må også gerne gemme flamingokassen til eget brug, eller selv smide kassen ud til genbrug.

Hvad forpligter jeg mig til?

Du forpligter dig ikke til mere end en uge ad gangen, det synes vi nemlig er god kundeservice. Hvis du ønsker at stoppe eller ændre dit abonnement, gøres dette direkte fra “mit abonnement”, hvor du skal finde dit aktive abonnement og derefter trykke “stop abonnement”. Deadlinen for dette er altid onsdag kl. 18.00.

Hvad hvis jeg holder ferie?

Enten kan du vælge at tage din MåltidsBox med på ferie, vi kan sende den til en anden adresse i Danmark for en periode eller du kan vælge at sætte din levering i bero imens du er på ferie. Ferie ændringer skal også meldes direkte under “Mit abonnement”

Skal jeg købe til en hel uge?

Nej, det er helt op til dig. Hos os kan du vælge at købe til enten 3 eller 4 dage.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke er hjemme?

Vi har aftalt med vores fantastiske fragtmand, at han stiller MåltidsBoxen det sted som du har angivet ved bestilling. Bor du i en opgang, vil fragtmanden forsøge at ringe på ved dine naboer eller kontakte dig direkte for at aftale mere om leveringen.

Hvornår kan jeg senest bestille?

Du kan bestille lige når du har lyst. Dog skal du bestille inden onsdag kl. 23.59, hvis du ønsker levering den næstkommende søndag.

Hvordan gør jeg, når min opgang er aflåst?

Kræver det en kode eller en nøgle for at komme ind i opgangen, anbefaler vi at have en aftale med en nabo om at lukke fragtmanden ind eller vælge en anden leveringsadresse. Det kunne være på din arbejdsplads. Under bestillingen kan du skrive en kommentar til fragtmanden, hvad han skal gøre hvis han ikke kan komme ind, og at han derfor kan stille din Box i et skur, i en kælderskakt eller hvor den nu ellers kan stå i sikkerhed og skygge. Du kan også sende os din nøgle til : MåltidsBoxen, Asgårdsvej 5, 7200 Grindsted, så giver vi den videre til vores fragtfirma. Du har også mulighed for at skrive koden til opgangsdøren ind i din leveringsnote, så fragtmanden selv kan lukke sig ind.

Hvem laver maden?

Vi bruger uddannede kokke til at lave din aftensmad. Det er din sikkerhed for, at maden altid er smagt til, og at tilberedningerne passer til formålet.

Hvad koster MåltidsBoxen?

Du kan se alle vores priser under MåltidsBoxe. Derudover har vi altid GRATIS FRAGT lige til din hoveddør.

Hvordan leveres MåltidsBoxen?

Vi pakker din mad i en flamingokasse, som sikrer at maden holder den rigtige temperatur. Maden leveres søndage imellem kl. 09.00 og kl. 21.00 (med forbehold for forsinkelser). Din ordre vil blive stillet det sted, som du har angivet ved ordre afgivelse.

Hvordan bestiller jeg?

Du bestiller din MåltidsBox på denne side. Du kan selv vælge hvilken Box du ønsker, til hvor mange dage og hvornår du ønsker første levering.